Praktiske opplysninger

MainTech konferansen handler om de endringene som skjer og de endringene som må skje. Konferansen samler hvert år 250 deltakere og er en viktig møteplass for industrien som ønsker å være med mot fremtidens nye utfordringer.

28. - 29. oktober 2020

Britannia Hotel vil være rammen for MainTech Konferansen sitt 20-års jubileum. Konferansen starter onsdag 28. oktober kl. 09:00 og avsluttes torsdag 29. oktober kl. 15:30.

18. - 19. mars 2020

Britannia Hotel vil være rammen for MainTech Konferansen sitt 20-års jubileum. Konferansen starter onsdag 18. mars kl. 09:00 og avsluttes torsdag 19. mars kl. 15:30.

Fagsesjoner

I år kan vi tilby to parallelle fagsesjoner:

  • Asset Management
  • Ledelse og forbedring

Deltakerkategorier og pris

  • Konferansedeltakelse uten overnatting 28.-29. oktober: 8.900,- eks mva
  • Konferansedeltakelse med overnatting på Britannia Hotel 28.-29. oktober: 10.165,- eks mva

Begge pakkene inkluderer full deltakeravgift for konferansen, flott lunsjbuffet i ærverdige Palmehaven begge dager. Søt og sunn pausebevertning, kveldsarrangement og jubileumsmiddag 28.oktober. Overnattingspakken på Britannia inkluderer i tillegg overnatting i superiorenkeltrom inkl. frokost og inngang til hotellets SPA avdeling.

Vilkår og betingelser

Påmeldingsfrist er 12. mars 2020. Endringer kan gjøres frem til denne dato. Dersom du er forhindret til å delta kan en kollega ta din plass kostnadsfritt.

Avbestilling t.o.m 6. mars påløper et gebyr lik 50% av deltakeravgiften. Ved avbestilling etter 6. mars belastes full deltakeravgift inkl. eventuelt hotellovernatting. Sykemelding gir dessverre ikke grunnlag for refusjon av deltakeravgift, kontakt ditt forsikringsselskap angående dette.

Avbestilling skal sendes skriftlig til post@maintech.no

Kontakinformasjon

Vår dedikerte kontaktperson for konferansen er Karen Larsen med kontaktinfo: tlf 90 77 34 57 / mailadresse karen.larsen@maintech.no.

Du er selvsagt velkommen til å ta kontakt med alle oss andre i MainTech også, du finner kontaktdetaljene på våre ansattesider.